Prieks, ka cilveeki smejas

«Ja jau šo filmu veidojis komiķis, tad pasmiesimies par to. Sliktas reklāmas nemēdz būt. Cilvēki gribēs vairāk uzzināt par Kazahstānu un brauks uz šejieni, lai visu redzētu savām acīm.» www.apollo.lv

man reiz skolaa to maacija (verbaalaa neverbaalaa komunikaacija) ka cilveeki nosoda daudzas lietas, bet vairumu no taam vinji nav redzeejushi, pameegjinaajushi vai pareizi sapratushi.

agraak arii es smeejos par visu un nosodiiju visu, bet tad es (pats es) paardomaaju un noleemu pameegjinaat shaadas lietas. bija labi.

runaajot par narkotikaam - lielaakaa sabiedriiba shiis lietas nosoda. es nee. ne jau taadeelj, ka es pats taads buutu, bet taadeelj, ka uz pasaules starp cilveekiem kaa arii starp dziivniekiem, ir dabiskaa izlase - izdziivo stipraakais.

Nav komentāru: