Iepazīšanās

sveicinaati. dziivojos es tepat latvijaa. texti buus tikai lv valodaa ar chata akcentu. luudzams, ja ir kaadas veelmes k-ko nopubliceet, nokopeet no shii bloga, ieprieksh sarunaasim tikshanos un parunaasim, kaadeelj jums tas ir vajadziigs un kaads nelabums man no taa buus. nelabums, jo labuma ir daudz un neviens vinju nepamana, (aiz komata jau zinaams texts) sliktums maz, taadeelj pamana. ko, lai saka? esmu meegjinaajis uzsaakt blogus rakstiit vairaakkaart, bet vai neapmierina sisteema, kaa tas daraas vai arii nav stimuls k-ko rakstiit.

sheit es rakstiishu, vairaak vai mazaa
k, bet par sevi, saviem projektiem un darbu, kuru vareetu tirzaat un tirzaat. blogi sheit nebuus biezhi, bet kad buus, tad buus ko palasiit, jo biezhi vien savaa aiznjemtiibaa spiediishu "save as draft" un gaidiishu jaukaakus briizhus, kad k-ko iepostot. shoreiz nee un laizhu gaisaa savu pirmo ierakstu.

p.s. - analfabeets - piemeerojams man, jo dziivee es daudzas primitiivas lietas nezinu, piemeeram, kaadeelj sievietes ik pa laikam dzer noshpu un eed melno shkolaadi.

Nav komentāru: