Kas notiek ar LV blogeriem?

Kas notiek ar LV blogeriem?

Es, būdams tāds klusais novērotājs, ar draugiem.lv/rssnews/ starpniecību novēroju, kas notiek LV blogeru saimē. Un ir savs secinājums arī.

Interesanti, ka ik pa laikam uzpeld viena un tā pati ziņa vairākos blogos. Piemērus nenosaukšu, jo atmiņa man īsa un noslogota pārsvarā ar citām lietām.

Artūrs Mednis nodarbojās tikai ar citu pakalpojumu reklamēšanu. Palicis tāds kā skreijlapiņa, kuru rakstus jāvērtē atsevišķi, bet ne kopumā viss blogs.

Onkulis palicis pie jaunatklājumu informēšanas.

Krizdabz ik pa laiciņam k-ko uzraksta, bet atmiņā spiežas īdēšana. Bet nu man tā īsā atmiņa.

Ko es vēlētos redzēt LV i-neta blogos:
1) Raksti pa tēmām, piemēram, sexblog.lv ir arī k-kas līdzīgs kinoblog.lv utt. Tas mani vairāk saista un uzrunā.

2) Rakstīt rakstus, salīdzinot vairākus avotus. Ja jau lasa "kolēģu" (ārzemju blogus), tad lai palasa arī "A-kolēģu" un "R-kolēģu" rakstus, ne tikai "USA-kolēģu" gara darbus.

3) Būt iecietīgiem vienam pret otru un neveidot šaura loka komunikāciju par to, ka kāds no blogeriem ir uztaisījis pakalpojumu, kurā nav manāms savs blogs. Jūs tur laikam kādi 5-8 esat, kuri viens otra blogu arī piekomentē.

4) Čekot aktulitātes latvijā. onkulis.com to jau piekopj. Prieks lasīt viņa atrastās intervijas un arī jaunumus LV. Pie šī punkta varētu arī paskatīties, kas jauns jau lielajos portālos - one.lv, draugiem.lv, inbox.lv utt

5) Latvija ir maza un vairākiem blogeriem nevajadzētu rakstīt par vienu un to pašu tēmu. Blogu saime, kā jau pati latvija ir maza. Gan jau kāds būs ātrāk lasījis par TO.

Nav komentāru: