komuuns

pashlaik straadaaju pie jauna projekta - "draugiem.lv komuuns"

nezinu vai vispaar ir labi rakstiit par projektiem, kas veel nav paraadijushies, bet uzreiz atminjaa naak dazhas lietas:
...k-kas jauns un interesants? jaapadalaas
...latvijas uznjeemeejiem neveicas, jo nedalaas idejaas un baidaas, ka kaads vinjas nospers. bet. vinji neguust apkaarteejo viedokli un nedzird, ka vairaakums teiks, ka sho neizmantos, nelietos un veel citos lamu vaardos saukaas
...buus par ko parunaat

nu luuk. draugu komuuns sastaav no vairaakaam lietaam:
...aptaujas - cilveeki aptaujaa savus draugus un draugu draugus
...atminju kladeem - kursh gan saakumskolaa vai/un pamatskolaa ko taadu nebuus redzeejis, pildiijis.
...testiem - k-kas liidziigs, kas ir katra sievieshu zhurnaala aizmuguree. kas sastaadiits ar zinoshiem "expertiem". tagad visas tiesiibas par expertiem buus pashiem lietotaajiem - tas ir draugiem un draugu draugiem
...jautaajumi - nezini atbildi uz kaadu krustvaardmiiklas jautaajumu, kontroldarba jautaajumu, dziives jautaajumu atbildi - pajautaa draugam.

par kuru lietu tieshi saakt diskuteet? pakaapeniski.

...aptaujas.

maacoties augstskolaa (liidz pirmai sesijai) man arii bija kas taads jaataisa. slinks buudams es netaisiiju neko. a nafig man skraidiit pa ielaam un jautaat cilveekiem k-kaadus jautaajumus, uz kuriem es atbildes varu atrast internetaa vai arii pajautaajot viedokli saviem draugiem. nu luuk. vareeshu es tagad aptaujaat savus draugus, nezvanot, neskraidot un neklauveejot pie durviim. ienaaks doma, kaadaa sestdienas agraa riitaa, uzzinaat:

- vai seksaa ir labaakas:
a)blondiines
b)brunetes
c)rudmates
d)tumshmates (vai taas nav taas pashas brunetes?)
e)visas labas

un mieriigi doties guleet. peec pamoshanaas man buus skaidriiba, pie kaadaam meiteneem man klubaa iet klaat runaat, peec manu draugu viedoklja.

Skaisti? vai ne?

kas tur naakamais?

...atminju klades

tava miiljaakaa kraas, tava simpaatija/antipaatija, vai tev ir maajdziivnieks utt. Tas liekas, ka vairaak tendeets uz tiinju un > auditoriju. Bet man arii gribeetos ievietot savu atminju kladi, jo taa, kura bija manaa beerniibaa tika nozagta, jo viena dzeka simpaatija uzrakstiija, ka vinjsh ir vinjai antipaatija un... karoch gandriiz dabuuju pa purnu deelj taas anketas. nu jaa. vareetu ielikt iekshaa anketaa jautaajumu:
Kaa tu domaa, kur es straadaaju?
shaads jautaajums, jo biezhi iepaziistoties ar meiteneem un jaunaam pazinjaam, es saku, ka straadaaju apavu veikalaa. Mazaak jautaajumi un patiikamaaka saruna.

...testi

nezinu vai es ko taadu taisiitu, bet Ģirts Slaviņš saciija, ka tas cilveekiem patiks. nu, lai buutu. te daudz neiedziljinaashos, jo saprashana maza. kaa jau teicu, katra sievieshu zhurnaala beigaas taadi testi ir.

...pajautaa draugam

aidaa - pildam gjeograafijas maajasdarbus kopaa. pajautaa savai draugu grupai kaadu intiimaaku jautaajumu. pajautaa draugiem, vai vinji ir informeeti par http://analfabets.blogspot.com/ utt.

rezumee. uz beigaam saaka palikt shis apraksts nedetalizeetaaks, bet nu ir veels un man gribaas biku paslinkot. shodien slinkumam nebija daudz laika - jaa-atguust iekaveetais.

kristaps

5 komentāri:

Anonīms teica...

Man jau lieks,ka jo vairāk visādu interesantu lietu jo labāk ;) cilvēki "ēd" visu kas ir saistīts kaut vai nedaudz ar privāto dzīvi - un runājot par atminju kladēm, domājams,ka lasīs un taisīs vinjas diez[Gana] bieži ;)
Es - Miss!

Kristaps teica...

Prieks, bet man gribētos, lai cilvēki taisītu aptaujas par un ap dzīvi. Es savā garlaicībā sēdētu un vienviet atbildētu uz visām aptaujām, kas portālā vispār ir uztaisītas. Pieglabātu rezultātus un būtu izglītots ar to, ko domā cilvēki, bet ne par to, ko raksta gudras grāmatas.

Anonīms teica...

Un ja Te vkāds vēl maksātu par to naudu - atbildot uz anketām - varētu vnk bezrūpīgi laiskoties dīvānā :D
grāmatās jau bieži raxta to, ko domā, bet bieži arī fantazē klāt! Nju ja - tapēc jau vienmēr labākais ir bijis tas, ka vislabākā skola ir dzīves skola un vēl.. foršāk mācītie sno savām kļūdām nevis no svešu ;)
MIss

Kristaps teica...

Laba ideja - komerciālās aptaujas:
Atbildi uz vieno jautājumu, saņem 1 saņķiku! :D

Diena varētu būt kādas 10 maksas aptaujas un tu nopelnītu 0.10Ls.

Noteikti iedotu atlaides statistikai vai galerijām

:D

Anonīms teica...

Perfekta ideja ;) atliek tikai realizēt :))
Es nu tagad smelšos zinības - šaušu uz skolu ;) Un Tu? Priecātos Tevi redzēt ciemos :)*
Miss