SPPA

Maacijos es reiz SPPA (starptautiskaa praktiskaas psihologjijas augstskola) Reklaama un sabiedriskaas attieciibas. Skola un muusu kurss bija lielisks (maacijos vakarniekos). Nopietni cilveeki, kuri straadaa. Ir dazhi taadi, bet dazhi ir tiiri Ok. Pat vairaak. ;)
Nu vot aizgaaju, jo man taa maaciishanaas neiet pie sirds - katru vakaru iet uz skolu, atsleegties no darbiem utt. Arii iisti nepatika taa profesija. Chota ne prieksh manis. Man laikam vairaak padodaas slinkoshana un idejinju razhoshana. Katraa zinjaa ir savs rezerves plaans.
Ja k-kas noies shkjiibi, tad, kad gribeesies eest un nebuus ko, tad arii shausies vairaak idejas galvaa, kaa nopelniit, lai atkal apbarotos.

Katraa zinjaa - veiksmi visiem tiem, kas maacaa un kam neapniik.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Tu tikuntaa esi lielisks :)* pietruuks Tevis - visma man ofic ;) buus Tev viss ko pats veelies - tikai IISTENO!!!

Kristaps teica...

Nav jau taa, ka es tagad pazuudu vispaar, buutu labi, ja juus man pateiktu kuraas dienaas un kaados laikos notiekaas lekcijas "Verbaalaa Neverbaalaa komunikaacija"!